BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Jumaat, 4 Mac 2011

Berakhir cerita TEST ONE ! 

setelah 3 hari 3 malam membuntangkan mata stdy utk test one ! tdo lambat , bangun pun lambat  ,, HAHA .. bagus kan ? rumah depan sekolah je pon .. :P 
rindu soalan bahasa malysia objektif ! mana dia pegi ? situlah score banyak banyak dulu .. sekarang ? say bubye ~~ sampai bila nak soalan mcm tu ? tiada cabaran kata cikgu ! fuuhh ~ 1st time kan belajar bm f4 .. loteh ~ nak kene beli pen tiap minggu agak nya .. dakwat dah tekentut2 , rumusan je 120 p.p ..
haiyaa ~ mse fom 3 ..krangn rangsngn, skrg! tak dapek do .. minggu nie tiap kali cikgu masuk je jantung mesti dup dap ! takot lah .. test one pun apa aku kesah .. yg nama nya exam pasti mencabar !
tadi cikgu bm masok,tgk tgn die ade PAPER ..halah hai ..! bapak seram .. melalut aku buat .( dlm hati )
selepas si polan bin si polan dan si kiah binti si jebon di panggil . tiba lah MALINDA HANIS SIREGAR BINTI AFANDI ,,punya nama .. tgk muka cikgu die :) .. aku apa lagi , balas lah senyuman die tu .. malinda dapat berapa cikgu .. * suara kaum2 adam di dalam kelas ..
dpt 69% kate cikgu .. ( 69 je kawan2 ) 
cikgu : rumusan malinda highest dalam kelas nie .. 30/30 .. 
kaum adam : malinda pandai .. boleh la .. 

sama je kawan2 .. soaln tu ada kot 3 kali aku baca nak lancar dah pon ! haha ..==`
suka bila tgk bawah tu cikgu tulis " CEMERLANG " :) *tiap buku karangan or rumusan mesti ada cemerlang lepas tu ada bintang berkelipan .. HAHA ..==,
lepas dah habes bagi kertas dan bagi .. cikgu menyuruh saya ke depan .. 

cikgu : malinda .. awak tulis balik dekat papan apa awak punya rumusan tu .. bia kawan2 awk salin,baca ..
malinda : err .. semua ke cikgu ? ( banyak nye,sakit ketiak lah )
cikgu : ya semua .. 
malinda : okay .. :) ( malas )

kaum adam : cikgu malinda .. tak nampk lah .. haha ..
cikgu malinda : saba lah .. penat da ni ..

akhirnya siap jge copy paste secara manual rumusan itu .. sakit ouh ketiak ! *urut kan.. :D
hari ini saya jadi GSTT .. GURU SANDARAN TIDAK TERLATIH .. haha .. bak kata maher zain *InsyaALLAH .. :) subjek tadi tak belajar sbb cikgu malinda jadi cikgu .. suka lah ye kawan2 ..:)
salin punya salin dah pukul 12 .. kriinngg ~~ balik .. seronok .. :)
balik salam cium tgn cikgu dan  saya berkata " terima kasih cikgu sambil :)"
cikgu " sama sama .. tahniah .. awak boleh buat lagi bagus lagi .. saya suka baca karangan atau rumusan awk ,menarik :) " saya " *malu dah ! tme kseh cikgu .. saya balik dulu ye ..( ILY CIKGU ) :)
BM 69% SEJARAH 70% .. satu je .. :) * Alhamdulilah
yang lain tak dapat lagi .. nant da dapat saya cerita(kot) .. :) haha ..

Terima Kasih Cikgu Ashaliza Zairis ..
walaupun lepas nie cikgu dah tak aja kami lagi .. 
kami tetap sayang + ingat apa cikgu aja ! 
sedih bila cikgu cakap cikgu di tukar kan ke kelas lain , kami dapat cikgu lain .. :'(

Tiada ulasan:

Catat Ulasan