BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Rabu, 30 Mac 2011

  


kemalangan |






| Firstly nak berpokpek dekat sini pasal excident . HAHA .. gempak kan ? sebenanye kayu kayan himpap kaki *jari yang paling comel sekali .. :) ,, okay ! now jari saya tu dah tembam gila gila kalah pipi saya yang macam pau telebih inti .. bengkak , lebam , darah tak jalan .. so jari tu mula dah nak hitam .. erghh ~ takot .. so saya menahan kesakitan urut .. saya jerit ? kalah warden dekat asrma ,, sakit gila ! haha .. malam tu dengan semua orang saya mengadu , ayah , mama , abang2 , Kekanda AIDIL .. <3 .. :) .. malam  tu saya susah nak tidur sebab tak selesa , maklum lah tidur ganas macam begaduh takot tsepak dinding ! HAHA .. *bohong je ,, malam tu tidur kaki simpan baik2 dalam selimut biar tak de sape kacau ! besoknye , bangun pagi nak pg sekolah , otw nak pg mand malinda jalan ibarat kaki sbelah kanan lebih panjang dari kaki kiri .. *bayangkan sendiri lagi bagus try lah ! HAHA .. siap siap mand nak pegi sekolah , saya hanya menyarungkan SELIPAR , sbb kaki sakit kan , pakai kasot takot tambah teruk .. sesampai di sekolah , kawan2 menegur saya knp pakai selipar , saya hanya jawab saya excident ,, betul lah kan ? hehe .. :) | kawan kawan lelaki bukan nak kesian dekat saya , die orang sesibuk tanya pasal selipar yang saya pakai tu .. *FLIPPER . ergh .. bengang kot ! HAHA .. gedik je  .. papadan muka .. :D


  | *b .. syg rindu, :|

Tiada ulasan:

Catat Ulasan