BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Ahad, 13 Mac 2011

           BOOOOOOSAANNN duduk rumah bila cuti !

any suggestion place yang nak kita terjah ?? bapak bosan kan bila cuti sekolah dah mula ..^^ .. 
bila sekolah tak cuti cuti heboh bising nak cuti bila dah bagi cuti free tak nak pulak ..tu lah kanak kanak zaman sekolah ! duduk rumah pon bukan ada pape , tidur , makan , ngadap FB yang semakin lembaba sekarang ..  kdg2 dgr mama ber *pet pot * .. huh .. hoy kawan kawan yang dah menflight kan diri anda ke sekolah lain kalian tak bosan ke ? dah la sedap sedap hantar chat cakap aku sombong , haishh .. penyepak kang .. haa ^^
nak keluar .. kompem mama tak bagi ! huh .. apalah naseb .. diri dah sebesar GIANT masih tidak dapat keizinan keluar lagi ... :'( .. kpd toncet2 , buncit2 jika anda mengoutingkan diri jangan lah lupa kpd saya yg duduk di rumah nie ,, bawak kan lah ole2 utk saya .. basikal ke , domokun ke .. :'(
nak pegi mana mana pon tak buleh ! susah .. tak payah kawan dgn saya .T__T. saya kene duduk rumah je .. 
 *hati hati ye toncet2 kalau keluar tu dunia sekarang macam macam boleh jadi ..
  


 
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan