BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Ahad, 20 Mac 2011

   20.3.2011 - Dengan ini TAMAT lah cuti bagi kanak2 yg bersekolah tadika , adik2 yg bersekolah rendah DAN Abang2 dan kakak2 yg bersekolah MENENGAH .. haha .. menengah tu baca penuh gah sikit ye .. ;)




Kenapa bagi cuti LAMA sgt ? kenapa tak bagi KEJAP je .. sebulan ke , sebulan stgh ke .. :) 
Banyak songeh ,,, Pengetua sekolah masing2 dah rindu agaknya nak bercakap dekat assembly ..  haha .. cuti seminggu ? macam tak cukup utk budak yg bernama Malinda Hanis Siregar dan lain2 mungkin .. :) . mana ada cuti lagi dah lepas nie .. tunggu bulan 6 nanti .. woish ! lama tu .. :'(
Cikgu nak cuti lagi boleh tak ? saya tak jumpa pon kawan2saya .. saya rindu mereka lah .. :) 




Habis cuti sekolah tiada lah perkataan mesej or telefon lagi .. nset akan tesadai cantek dekat situ .. bila ada orang anta msj or kol baru lah pg jenguk2 .. mana tawu .. kadang2 CELCOM suka buat gempak .. :) 
buat penat je berlari.. HAHA .. 


Selamat kembali ke sekolah bagi yang duduk asrama,yang duduk sekolah balik hari2 selamat kembali jugak utk korang tapi besok2 pagi lah bukan hari ni . :) *sedh gulagulahati dah balik :'(




To :- MA ( MUHAMMAD AIDIL ) .. jangan nakal2 tahu ? kalau nakal saya lestik dari sini ..:) jgn lupa saya taw .. rindu dah lepas nie dgn awak .. tak de tmpt na manje2 dah .. *keningkening ..:) sedih awak dah balik , saya akan cuba paham karier awak ( ceyh2 ) , saya jge akn cuba utk tdak bersdih dan faham kan awak .. belajar rajin2 taw .. keja cita2 awak dulu ,, saya TUNGGU awak .. *iloveyou+missyou sayang .. :(




Lalalala~~ malas nak bangun pagi :| .. nak selimut bantal gebu je pg2 .. say no to BANGUN , MANDI dan lain2 .. 




*lepas nie bagi cuti panjang2 taw,bagi lah sampai murid2 tu mintak sekolah. HAHA ..  


-> bubye sayang , jaga diri baik2 ye .. saya sayang awak ..imissyou .. :'(

Tiada ulasan:

Catat Ulasan