BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Jumaat, 25 Mac 2011

      sambungan dari masak masak tadi .. :) 


okay .. hari tu hari rabu , time kami semua budak yang sekolah lagi masak masak dekat padang ,, tengok atas senior senior batch 93 datang .. wuuu ~~ result dia keluar lah .. cuak tak ? cuak kan kan ? :) bila tengok dia orang dah banyak menebeng kat lua tu , saya dengan muka tak malu pegi naik atas dgn kwn dgn bau asap nya .. haish ,. sungguh tak memalu .. = ='  masuk dewan , orang 1st Cik Malinda cari ialah Cik Ezzat ,, haha ,, bila jumpa dia , dan berkate " woi poning , berapa kau dapat ? " Cik Ezzat jawab " bapak busuk kau , ( aku masak ) , dapat 3A .. alhamdulilah " Cik Malinda jwb " hoho .. terar lah , taniah,jangan kerek dgn aku taw " saya di tinggal kan dia pegi bsama teman nya, dan saya mencari insan yg kedua .. Cik FNE ( fatin nur ellyanie) , ;) mula mula dia tak bagi tgk .. pakse pakse ,, dapat pon .. alhamdulilah ,, Sis FNE dapat 4A .. :) 


Okay.. saya mengucapkan TAHNIAH di atas keputusan yang anda dapat .. :) 
Gred SEKOLAH naik gila gila bila PMR batch 95 dgn SPM batch 93 buat keputusan gah ! HAHA .. 
Tak sia2 visi misi sekolah , cemerlang menjelang 2010 ! .. 50% dari beberapa orang murid yang amik scien dapat A .. begitu juge sejarah dan prinsip akaun ! :) *ilmu apa korang pakai nie .. 


Dah tak payah nak membebel panjang panjang .. lepas nie giliran Cik Malinda dan kawan2 yang lahir sama tahun dengan nya .. :)  


*sumpah ! jeles gila tgk keputusan senior 2010 .. :|  macam beli gula gula dekat kedai je dapat A .. doa kan saya wahai bekas bekas senior .. :) 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan